De voorbereiding van de reis. - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Alwies en Marie-Thérèse Schellekens - WaarBenJij.nu De voorbereiding van de reis. - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Alwies en Marie-Thérèse Schellekens - WaarBenJij.nu

De voorbereiding van de reis.

Blijf op de hoogte en volg Alwies en Marie-Thérèse

21 April 2015 | Nederland, Waalwijk

De reistassen staan klaar en we zijn begonnen om de spullen klaar te leggen.
Inentingen en malaria tabletten zijn ook binnen en dat geldt ook voor de vertrektijdenbrief.

Ja, het wordt nu kort dag dus moeten we nu echt beginnen om de zomerkleding en de andere spullen te verzamelen en klaar te leggen.

Nog alles nalopen, de planten voor de achterblijvers, wat nemen we mee enz en dan kan een dezer dagen alles in de reistas gedaan worden.

Nog 2 dagen werken, een bruiloft, bijkomen van de bruiloft en kan is aanstaande zondag het vertrek.

We hebben er zin in.

• 21 April 2015 - 22:53

Anja:

Heel veel plezier en veel genieten. Dat gaat jullie zeker weer lukken ☺

• 22 April 2015 - 07:21

Perry:

Veel plezier en geniet er van.☺

• 22 April 2015 - 08:24

Karel En Annet Boot:

Goeie reis en veel plezier..........Wij gaan in september ook een reis naar de soenda eilanden maken. Ben benieuwd naar jullie ervaringen-foto's-reisverslag.

groeten Karel en Annet (borneo...)

• 22 April 2015 - 18:28

Tineke:

Wat een prachtige bestemming, een heel voorspoedige reis toegewenst met vele
    mooie momenten.
    Ed en Tineke de Ruijter

• 22 April 2015 - 20:34

Joyce En Rini Van Der Meijden:

Hey lieve schatjes heel veel plezier en geniet van jullie avondtuurlijke reis, ben benieuwd nar jullie reisverslag en foto's. Tot over 3 weken.

Joyce en Rini van der Meijden